Reklamacje

REKLAMACJE

Jeśli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem prosimy o postępowanie według poniższego schematu:

1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, wypełnił przesłany przez nas formularz reklamacyjny. Odeślij do nas reklamowany produkt. Przesyłka realizowana jest na Twój koszt..

2. W ciągu 7 dni roboczych poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszta poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, poinformujemy Cię o tym fakcie i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt

W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

telefon: 506 147 151

mail: ek.kosmetykinaturalne@gmail.com

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, wypełnił przesłany przez nas formularz zwrotu produktu, odeślij do nas zakupiony produkt, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz formularzem zwrotu. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przesłanego przez Ciebie produktu ( czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony itd..)

3. Jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i przekażemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych zwrócimy pieniądze na wskazany numer konta.

4. Jeśli Twój zwrot produktu zostanie rozpatrzony negatywnie, poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie. A na wskazany adres w ciągu 7 dni roboczych odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

UWAGA: Nie praktykujemy zwrotów nieuszkodzonych świec/wosków zapachowych z powodu nietrafionego zapachu, który nie przypadł do gustu. Każdy produkt staramy się bardzo dokładnie opisywać. Ponadto zawsze służymy radą i możemy pomóc w odpowiednim wyborze.

Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier hazardowych.

Pin It on Pinterest

Share This